קליבר, לוגו, מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, חיתוך בלייזר

סורקי תלת מימד

סורקים ניידים ונייחים איכותיים

השימוש בסורקי תלת מימד רותם את הטכנולוגיה לטובת קיצור תהליכי מידול וייעול השיטות המסורתיות הקיימות כיום בידי מהנדסים ומעצבי מוצר.
באמצעות הסורקים ניתן לשלב בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי בלחיצת כפתור וכל זאת בלי להתפשר על דיוק ואיכות.
השימוש בסורקים מתאים לאפליקציות רבות כגון Reverse Engineering, הבטחת איכות ובקרת מידות, העתק אובייקט פיזי ועוד.  התקדמו גם אתם למידול באמצעות סורקים וגלו עולם מלא של אפשרויות.

סורק 3d תלת מימדי מאפשר למשתמש בו, להפוך אובייקט פיזי למודל דיגיטלי בתהליכים פשוטים וקצרים יותר מאשר שיטות המידול הידני.
הסורקים מאפשרים לסרוק אובייקטים אמורפיים או מסובכים מבחינה גיאומטרית, ללא הצורך להתפשר על רזולוציות ודיוקים אשר היו נפגמים בשיטות מידול אחרות. סריקה תלת מימדית משמשת למגוון יישומים כגון Reverse Engineering, בקרת מידות, הבטחת איכות או קבלת קובץ דיגיטלי על מנת להדפיסו או לייצרו בטכנולוגיות שונות. לא משנה מהי האפליקציה שלך- אם אתה יכול לדמיין את זה, אתה יכול להדפיס את זה ואנחנו נוכל לעזור לך!

מגוון מוצרים

מגוון שירותי קליבר

אייקון, מכירה

מכירה

היועצים המומחים של קליבר מתאימים ללקוח את הפתרון המיטבי עבור צרכיו ברמה הטכנית, מתחשבים במסגרת התקציב והמגבלות, ומלווים את תהליך המכירה מתחילתו ועד לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

אייקון, שירות ותמיכה

שירות ותמיכה

קליבר רואה בשירות נדבך עיקרי, וכחלק מהפתרון המוצע ללקוח טכנאים מוסמכים ומיומנים אחראים על התקנת המכשירים בבית הלקוח, הדרכות למשתמשי קצה וכן שירות ותחזוקה למשך חיי המוצר על מנת להבטיח שימוש רציף ותקין לשביעות רצון הלקוחות.

אייקון, תוכנה

תוכנה

כל המכשירים מסופקים עם התוכנות המתקדמות בשוק, לצורך ניהול העבודה והשליטה במכונה. תוכנות אלו מגיעות ללא עלות נוספת ומאפשרות ללקוח להפיק את המירב מן המכשיר אודות לממשקים מתקדמים אשר מתעדכנים על ידי היצרנים על פי הצורך.

אייקון, מכונות חיתוך לייזר

שירותי הדפסה

חברת קליבר מספקת שירותי הדפסה במגוון טכנולוגיות וחומרים שונים. בין אם מדובר בלקוח המתלבט איזו טכנולוגיה לרכוש, או לקוח הצריך ייצור של חלקים באיכות גבוהה אנו מסוגלים לתת פתרון מיטבי בעלויות תחרותיות

לקוחות נבחרים

פתיחת קריאת שירות

א’ – ה’ 08:00 עד 17:00 טלפון: 03-5657797 דוא”ל: [email protected]

לקוח יקר, אנא מלא את מירב המידע והפרטים, ואף צרף תמונות ולוגים במידת הצורך ואנו נחזור אליך בהקדם:

אנא מלאו את הפרטים
ונחזור אליך בהקדם