קליבר, לוגו, מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, חיתוך בלייזר

מדפסת ה- ProX 950 3D -SLA

סטריאוליתוגרפיה (SLA)

סטריאוליתוגרפיה היא הטכנולוגיית הוותיקה ביותר בהדפסה תלת מימדית ועדיין משמשת כסטנדרט היהלום וכבסיס השוואה איכותי. טכנולוגית SLA (או Stereolithography Aperture) הומצאה על ידי ריצ'ארד הול מייסד 3D Systems והפכה למסחרית בשנת 1989. עקרון העבודה של סטריאוליטוגרפיה הינו מיצוק נוזלים באמצעות קרן לייזר.

מדפסת משולבת, תמיסת חומרים ותוכנה – מדפסת ה- ProX 950 SLA 3D מעניקה לך נקודת קשר אחת לתמיכה ביישומים מומחים ושימוש יומיומי בטכנולוגיית SLA הסטנדרטית . המדפסת מציעה מגוון רחב של חומרים לגיוון היישום, וגם יעילה ביותר, עם מינימום בזבוז ועלות בעלות כוללת נמוכה. זרימת העבודה המתקדמת שלך לייצור תוספים מתחילה עם התוכנה הבלעדית של מערכות 3D עבור מדפסות פלסטיק להכנת, מיטוב והדפסת נתוני CAD 3D. 3D Sprint® מספקת את כל הכלים הדרושים לך בכדי לעבור במהירות וביעילות מעיצוב לאיכות גבוהה אמיתית לחלקים מודפסים על ידי CAD מבלי שתזדקק לתוכנת צד ג נוספת.

נתונים טכניים ויתרונות

  • דיוק ורזולוציה הטובים בין כל הטכנולוגיות השונות להדפסה תלת מימדית.
  • פני שטח חלקים במיוחד.
  • שטח הדפסה ענק – עד לגודל של מטר וחצי!
  • אין חלקים נעים – תחזוקה שוטפת מינימלית.
  • גיאומטרית תמיכה קלה להסרה ומוסיפה רק 5%-15% לעלויות ההדפסה.
  • מהירות גבוהה, תפוקה גבוהה.
  • קיים מגוון רחב של חומרים ליישומים הנדסיים שונים, וביניהם שקופים, דמויי PolyProplane / ABS,חומרים פלסטיים המתאדים בחום ומתאימים ליציקות ועוד.

חומרי גלם

מדפסות SLA המקצועיות של חברת 3DSYSTEMS מסוגלות לייצר חלקים בעלי חוזק סופי - הן אינן מיועדות רק לייצור של אב טיפוס. למדפסות מגוון גדול של חומרי גלם איכותיים

טכנולוגית SLA הומצאה על ידי ריצ’ארד הול מייסד 3D Systems והפכה למסחרית בשנת 1989.
עקרון העבודה של סטריאוליתוגרפיה הינו מיצוק נוזלים באמצעות קרן לייזר. בטכנולוגיה זו מתקבלים פני השטח החלקים ביותר וישנם מגוון גדול של חומרים איכותיים למבחר שימושים.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אנא מלאו את הפרטים
ונחזור אליך בהקדם

פתיחת קריאת שירות

א’ – ה’ 08:00 עד 17:00 טלפון: 03-5657797 דוא”ל: [email protected]

לקוח יקר, אנא מלא את מירב המידע והפרטים, ואף צרף תמונות ולוגים במידת הצורך ואנו נחזור אליך בהקדם: