קליבר, לוגו, מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, חיתוך בלייזר

סינטור אבקות בלייזר – sPro230

סינטור אבקות בלייזר SLS - sPro230

טכנולוגיית ההדפסה בסינטור אבקה ( SLS- Selective Laser Sintering) הומצאה על ידי 3D Systems והפכה למסחרית בשנת 1992. תהליך בניית המודל משלב שימוש של לייזר בעוצמה גבוהה, אשר מגבש חלקיקים קטנים של אבקה מחומרים שונים לכדי מודל תלת מימדי פיזי. הלייזר סורק ומסמן את השכבה העליונה באמצעות נתונים שהוא מקבל מהקובץ התלת מימדי שהופק בתוכנת תיב"ם. לאחר שהלייזר משלים שכבה נסללת שכבה נוספת מעליה בעובי עשירית המ"מ (עובי השכבה בשליטת המשתמש). התהליך חוזר על עצמו עד להקשחת כל השכבות וליצירת החלק (או חלקים מרובים).

מדפסות תלת מימד בטכנולוגיית SLS מפיקות מודלים מחומרים פולימריים עם תכונות חומר סופיים וחזקים, המיועדים ומתאימים לשימוש כחלקים סופיים במוצרים מוגמרים.

נתונים טכניים ויתרונות

לחברת 3DSYSTEMS יש טכנולוגיות ייחודיות ומוגנות פטנטים המקנות למדפסות יכולת ליצור במהירות חלקים מדוייקים ביותר, עם פני שטח מעולים ושמירה על פרטים גיאומטריים – בעליונות ברורה מול כל הפתרונות המתחרים. העליונות הטכנולוגית של 3D Systems באה לידי ביטוי גם ברמת הנצילות והמחזור של האבקה, ומבטאת חסכון של עשרות אחוזים בעלות המצטברת של השימוש במכונה.מגוון החומרים הגדול במכונות ה SLS, מכיל סוגי ניילון ופולימרים שונים, חומרים עם מעכבי בעירה, חומרים גמישים, חומרים מחוזקים עם שבבי זכוכית, אלומיניום ועוד.למדפסות ממשפחת sPro יש מגוון חומרים גדול והן מיועדות לייצור – מאפשרות הדפסה בנפח הדפסה גדול מאד של עד 750*550*550 מ”מ

מדפסות תלת מימד בטכנולוגיית SLS מפיקות מודלים מחומרים פולימריים עם תכונות חומר סופיים וחזקים, המיועדים ומתאימים לשימוש כחלקים סופיים במוצרים מוגמרים.

מגוון החומרים הגדול במכונות ה SLS, מכיל סוגי ניילון ופולימרים שונים, חומרים עם מעכבי בעירה, חומרים גמישים, חומרים מחוזקים עם שבבי זכוכית ועוד.

היתרון הגדול של טכנולוגית ה-SLS הוא בכך שהיא מציבה אלטרנטיבה לייצור בשיטות המסורתיות (כגון עיבוד שבבי ותבניות) וביכולתה להפיק חלקים שיכולים להיות מותאמים אישית ללא קשר למורכבות גיאומטרית.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

אנא מלאו את הפרטים
ונחזור אליך בהקדם

פתיחת קריאת שירות

א’ – ה’ 08:00 עד 17:00 טלפון: 03-5657797 דוא”ל: [email protected]

לקוח יקר, אנא מלא את מירב המידע והפרטים, ואף צרף תמונות ולוגים במידת הצורך ואנו נחזור אליך בהקדם: