קליבר, לוגו, מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, חיתוך בלייזר

מכונת לייזר Universal VLS Platform

מכונת לייזר Universal של חברת Universal Laser Systems הינה חברה אמריקאית, החברה המובילה בעולם, החברה שמכרה הכי הרבה מכונות לייזר מבין כל היצרנים, מכונות בעלות דיוק, יכולות, מהירות ואמינות לאורך זמן ללא תחרות! מכונת הלזר של חברת Universal Laser Systems מייצרת מכונות לחיתוך, סימון וחריטה בלייזר. המכונות מעבירות תמונות, שרטוטים או כל מידע אחר ממסך המחשב למגוון גדול של חומרים: עץ, פלסטיק, זכוכית, מתכת, אבן, קרמיקה, גומי ועוד. בחומרים קשים כמו מתכת, אבן וקרמיקה – ניתן לצרוב אך לא לחתוך. בנוסף, כל המכונות פשוטות לשימוש ובעלות ממשק גמיש ונוח – כמו כל מדפסת.

נתונים טכניים ויתרונות

  • עלויות החלפת לייזר של Universal הן הזולות ביותר בהפרש ניכר.
  • החלפת לייזר ב Universal – משמעה לייזר חדש שיוצר במפעל החברה ומגיע אל הלקוח להחלפה מיידית. בחברות אחרות (כולן תלויות בספק חיצוני) מחיר ההחלפה מתייחס ללייזר משופץ (אם בכלל הדגם עדיין קיים).
  • המיסבים במכונות הלייזר של Universal מספקים שנים של פעולה מושלמת, ולהבדיל ממערכות אחרות ניתנים להחלפה פשוטה, מהירה וזולה.
  • מנועים ללא צורך בתחזוקה מספקים יעילות, מהירות, ודיוק יוצא דופן. מאפשרים מיקום מדויק בכל נקודה על השולחן, ואיכויות צריבת Raster (שדורשת צריבת שורות בדיוק מעולה) טובות בהרבה מהמתחרים.
  • חלקים נעים קלים מאפשרים מהירות יוצאת דופן בצריבתRaster, ומסייעים גם לחיתוך וקטורי מהיר יותר – ובנוסף מקטינים את הבלאי במערכת.
  • אופטיקה מוגנת מאפשרת לעבוד זמן רב יותר ברציפות, עם מרווחי זמן גדולים יותר בין ניקוי העדשות.
  • חלקים מודולריים מאפשרים למשתמש לתחזק ולשדרג את המערכת בקלות ובזול, בלי צורך בכלים מיוחדים.
  • 99% מהמכונות של חברת יוניברסל בעולם עדיין עובדות (חלקן מאז 1988), והן ידועות בערכן הגבוה גם כמכונות משומשות. נתוני האמינות של החברה הם הטובים ביותר בתחום. חברת יוניברסל ייצרה יותר מכונות לייזר CO2 מכל יצרן אחר בעולם.
  • שנה אחריות על המערכת, ושנתיים אחריות על הלייזר ניתנות עם כל מכונה, וניתן להאריך את התקופה.

חומרי גלם

מכונות ייעודיות לעבודה עם מגוון גדול של חומרים: עץ, פלסטיק, זכוכית, מתכת, אבן, קרמיקה, גומי ועוד.

כל רכיבי המערכת – שפופרת לייזר, הגוף, מערכות ההנעה, האלקטרוניקה והתוכנה – מתוכננים ומיוצרים על ידי Universal Laser Systems. כל מאפייני המערכת כוונו לעבוד בתיאום מושלם ולספק את יכולות החיתוך, סימון וצריבה המעולים ביותר.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מוצרים נוספים

מכונת לייזר להלחמה
מכונות חריטה וחיתוך לייזר

Orotig Evo White

מכונת לייזר איכותית מתוצרת חברת OROTIG האיטלקית המיועדות להלחמה מקצועית הספק חזק

לעמוד מוצר »

אנא מלאו את הפרטים
ונחזור אליך בהקדם

פתיחת קריאת שירות

א’ – ה’ 08:00 עד 17:00 טלפון: 03-5657797 דוא”ל: [email protected]

לקוח יקר, אנא מלא את מירב המידע והפרטים, ואף צרף תמונות ולוגים במידת הצורך ואנו נחזור אליך בהקדם: