קליבר, לוגו, מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד, חיתוך בלייזר

תוכנות תלת מימד

תוכנות הנדסה לאחור ובקרה

טכנולוגיות

תוכנות תלת מימד הינן כלי חיוני של המעצב / המהנדס ליצירת תוכן דיגיטלי.
סדרת התוכנות GEOMAGIC של חברת 3DSystems האמריקאית, הינה הסדרה המובילה לצורכי עיבוד ענני נקודות , הנדסה לאחור ובקרת מידות.
קיימות תוכנות רבות ומגוונות לשימושים שונים כגון תוכנות עיצוב, תוכנות לסריקות ועיבוד ענני נקודות, תוכנות הנדסיות ותוכנות בקרה ואיכות.
הודות למגוון התוכנות המתקדמות שאנו מציעים, קל כיום לכל אחד ליצור תוכן דיגיטלי ולהופכו לאובייקט פיזי בלחיצת כפתור ובאמצעות מדפסות.

Geomagic Design X- תוכנת הדגל להמרת ענן נקודות (MESH) לכדי מודל סוליד תוכנות Geomagic משלבות עיבוד מודל פוליגוני סרוק ובניית מודל תיב"ם באותו המרחב ופועלות בשיתוף עם תוכנת התיב"ם של המשתמש. יכולות אלה באות לידי ביטוי בחסכון זמן משמעותי, עבודה קלה יותר וגמישות רבה יותר בתכנון המודל הסופי.
Geomagic Wrap- התוכנה המהירה והזולה ביותר למעבר מענן נקודות לאובייקט פוליגוני.
התוכנה מאפשרת למשתמש להפוך מידע שהתקבל בסריקה למודל הבנוי מפוליגונים אשר עוטפים את המשטח ויוצרים גוף סוליד לשימוש בתוכנות התיב"ם הנפוצות.
לקוחות ממגוון השווקים והתעשיות משתמשים בתוכנה, הודות לזמן הרבה שהיא חוסכת שבסוף מתורגם לחסכון בכסף.
Geomagic Control- פלטפורמת האוטומציה המטרולוגית התלת מימדית החזקה, המדוייקת והמקיפה ביותר בתעשייה.
התוכנה מספקת דיוקים גבוהים, דיווח ובקרה אוטומטית על איכות החלקים בתהליכים המתרחשים במהלך הייצור בליין ההרכבה וכן בשלבי בקרת האיכות

מגוון שירותי קליבר

אייקון, מכירה

מכירה

היועצים המומחים של קליבר מתאימים ללקוח את הפתרון המיטבי עבור צרכיו ברמה הטכנית, מתחשבים במסגרת התקציב והמגבלות, ומלווים את תהליך המכירה מתחילתו ועד לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

אייקון, שירות ותמיכה

שירות ותמיכה

קליבר רואה בשירות נדבך עיקרי, וכחלק מהפתרון המוצע ללקוח טכנאים מוסמכים ומיומנים אחראים על התקנת המכשירים בבית הלקוח, הדרכות למשתמשי קצה וכן שירות ותחזוקה למשך חיי המוצר על מנת להבטיח שימוש רציף ותקין לשביעות רצון הלקוחות.

אייקון, תוכנה

תוכנה

כל המכשירים מסופקים עם התוכנות המתקדמות בשוק, לצורך ניהול העבודה והשליטה במכונה. תוכנות אלו מגיעות ללא עלות נוספת ומאפשרות ללקוח להפיק את המירב מן המכשיר אודות לממשקים מתקדמים אשר מתעדכנים על ידי היצרנים על פי הצורך.

אייקון, מכונות חיתוך לייזר

שירותי הדפסה

חברת קליבר מספקת שירותי הדפסה במגוון טכנולוגיות וחומרים שונים. בין אם מדובר בלקוח המתלבט איזו טכנולוגיה לרכוש, או לקוח הצריך ייצור של חלקים באיכות גבוהה אנו מסוגלים לתת פתרון מיטבי בעלויות תחרותיות

לקוחות נבחרים

פתיחת קריאת שירות

א’ – ה’ 08:00 עד 17:00 טלפון: 03-5657797 דוא”ל: [email protected]

לקוח יקר, אנא מלא את מירב המידע והפרטים, ואף צרף תמונות ולוגים במידת הצורך ואנו נחזור אליך בהקדם:

אנא מלאו את הפרטים
ונחזור אליך בהקדם